☽ ◯sEsAlAn●☾

Salam semua n thanks ek coz sdi bce huhuhuhu . . .
   arie nie saya nk cite ttg shbt ape erti sahabat n ape pngrbanan sbgai seorg sahabat ? ? ? ?saya x nk ckp pde sesiape ,sy x nk mrh pde sesiape sy cme nk lpas kn prasaan nie y skt sgt tau x , , , {mood:marah konon huhu}tpi jgn la trase saya nie perangai kalau boleh nk kwan dengan semua la PM kte 1 MALAYSIA kte kn huhuhu tpi stakat nie ad la kawan2x y lain bangsa n lain agama.sperta kawan dalam facebook,twitter,n tagged tapi kpd pembaca sekarang nie kalau ad y sy ckp d ats 2 follow la sy or add ok huhuhu.. . mf2x telebih sudah psal benda lain hheee jgn mrh ok . . . .sekarang ni saya nak cakap, saya sebelum nie ada la kawan kt sekolah nie ada masalah cikit tpi yang bemasalah 2 di sekolah jela n kawan2 luar pada sekolah semua nye ok ceeewaah huhuhu n bukan semua la kawan die sekolah 2 bemasalah cuma sorg 2 je la saya bukan pe kalau blh nk kenangan semasa di sekolah berkekalan kn2x. . ape perasaan anda bila ad kawan time stdy x ajak kawan2 yang lain tahu la awk pndai n stdy pula dengan orang pandai2 kn, ape kelas nk stdy dengan org kurang pandai nie kn tapi saya x kisah la suma 2 saya blh jgk nk stdy dgn kwn2 lain selain awk . . kalau cakap pasal stdy x de la skt atie sangat yang saya sakit atie nye time 2 ktika d umh die sy ok lagi lpas 2 dk ckp la psal die org stdy smlm time 2 time 2 saya senyap je x nk msk campr psal awk becakap tpi time 2 sy x pe ag lpas 2 die ckap la {name pljar lelaki} ni col die ps 2 y sorg lagi nie pn undur motosikal nye ckp dengan yang 1 lagi n ckp pula dengan x de nada mulut je y begerak tibe2 time 2 saya terasa la, napak sangat la nk bagitahu tapi x pe la kalau x nk bagi tahu tak payah la cakap time 2 banyak lagi masa korg boleh bedua . . .sejak 2 menjak nie awak baik dengan die awak sampai lupa sy dengan kawan2 awk y dulu yang tolong awak time awk susah n senang. manusia mcm nie la mudah lupa dapat y baru buang yang lama kn . . sebelum die rpt dengan seseorg nie sy pnh rapat la dengan seseorg nie , ,tapi selepas sy tengok die nmpk sangat dh berubah ati sy tiba2x sedih n x boleh tgk die  setiap kali tgk die jd x de mood je. ala awk tegok la kawan yg awk baik 2 x lama la baik dengan awk 2 n awk tegok la nanti die akn bt awk mcm mn awk bt kwn2 awk dlu . . sy pn x nk la bmasam muka dengan kawan2x tapi ape kn daya  . . .k la nati ad pape psal die sy cite lagi ok tggu ok huhuhu :)

No comments :